Ullared

Imorse åkte jag till Ullared. Jag blev tvungen att köpa nya gardiner då gubben slog upp väggen. Nu ser det bättre ut. Jag köpte även en lampa till vardagsrums bordet.
Gubben och Pontan stannade hemma så jag fick en dag för mig själv. Jag köpte lite kläder med så det blev inte bara inredning.

Igår låg jag och Pontus och kollade på Let´s dance och Gubben var på flipper träff. Jag låg och väntade på att Pontan skulle somna så jag kunde äta chips med dipp. Ja vänta och jag vänta så kom gubben hem och Pontan hade fortfarande inte somnat. Vid 10 tiden somnade Pontus och jag så det slutade med att det inte blev något fredags mys för mig. Får ta det idag ihop med Melodifestivalen istället.

Nu sover Pontan och jag ska förbereda lite för maten, idag blir det kött med sås och ris.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Stephanie

2010-03-14 @ 00:57:02
URL: http://d
Postat av: Stephanie

Hejsan!



Hur är det det?



Ville bara säga att det riktigt kul att följa din blogg. Dock är det mindre roligt att texten liksom försvinner ut till höger av dina inlägg. Jag tror att din " content " är för liten.. ( Ord i kodsammanhang ) Så ett tips är att göra den bredare så att man ser texten. Utöver det. Jätte fin blogg! :) Och så kul att följa.



Kram Stephanie

2010-03-14 @ 00:59:01
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0