Stress.

Ja ni kanske undrar varför det under en längre tid har stått still här? Jo för våra dagar har ändrats totalt.
När jag slutar kl 16.00 åker jag till Pontans dagis och hämtar han, Sen åker vi hem och gör middag. Sen lägger jag all tid åt Pontus för att vi inte träffas så mycket längre. Han somnar ju så tidigt nu när han går på dagis hela dagarna.
Sen så orkar inte jag slå på datorn efter det för jag är helt slut då. Igår somnade hela familjen med kläderna på framför tv kl 20.00. Jag vaknade till vid 21.50 och väkte Andreas så han fick elda lite så vi fick upp värmen i huset. Känns som man inte träffas längre. Men nu är det snart helg och då blir det familje tid så det står härliga till!

Förutom all denna stress så har vi det fint. Alla är friska och glada. Kassler i ugn och ris står på menyn idag. Alldeles strax klart *mums*. Ett recept som kommer ifrån svärmor.

Pontus blir fortfarande ledsen när jag lämnar han på dagis. Han ska bara klättra upp i min famn igen. Men det har blivit mycket bättre och fröknarna tror inte det dröjer så länge innan det går över.


Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0