Pontus har fått dagisplats!!!

Yes nu har han äntligen fått en dagisplats, men då tänker ni? Går inte han redan på dagis?
- Jo men i innerstaden Kungsbacka, efter sommaren förflyttar vi han till Älsvsåkers förskola. Mycket närmre och Bättre.Förhoppningsvis får han fler vänner i området nu.

Idag gick det stora flyttlasset på jobbet och oj vilket fint kontor jag får nu :). Kan inte bli så mycket bättre.

Nu blir det kolla efterlyst efter det så däckar jag nog. Är skit trött och har fortfarande ont i min kropp.

Måste bara citera från Cilla (ny arbetskollega)
- I mitt nästa liv ska jag bli appotekare. Man behöver inte vara glad eller trevlig!
Kunde inte göra annat än skratta. *L*

Imon bär det av på föräldrarmöte.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0