Någon har snott min reg. skylt.

Jag blir så förbannad! Först på morgonen kör jag rakt i en översvämmning med bilen. Den klarade sig tack och lov. Åker och lämnar Pontus och bilen här hel och ren! Åker upp till Eklandaskolan på besök. Men vad får jag se när jag senare parkerar utanför kontoret. Någon j...el har snott min registrerings skylt! Det var ju bara att ringa Polisen som skickar ner mig till mölndals polishus, där jag får sitta och vänta i 30 min för att få en tillfällig skylt så jag inte får böter. Jag blir så förbannad!!! Ingen bra dag för mig idag.

Men dagen slutade bra endå då Lea kom upp på en fika. 
Nu ska Pontan lägga sig och jag ska slappa framför tv:n.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0