Lördag

Pontus vaknade vi 04.00 så det var bara till att gå upp och göra välling. Sen somnade han om och vi sov till 8 tiden. Gubben gick upp och gjorde frukost och jag fick ligga kvar. Ska snart kasta mig in i duschen och så får vi se vart denna dagen leder.

Igår kollade vi let´s dance och tyvärr åkte Willy ut. Jag hejade på honom. Jag tycker han har gjort en stor utveckling sen första gången.

Igår var en liten stressad dag igen. Jag satt på mötestecknik hela dagen och det skulle sluta kl 16.00 men drog över på tiden. tror det slutade vi 16.15. Jag fick springa till bilen och i full fart köra mot kungsbacka då jag skulle hämta Pontus. Jag ringde till Andreas som i sin tur ringde till Nicklas som var i kungsbacka redan. Så Nicklas och Mathilda fick springa in och hämta han och vänta på att jag skulle komma. Det löste sig som tur var men man blir så irritera när det dra ut på tiden, speciellt när det är fredag...

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0