Föräldrarmöte.

På torsdag ska jag och Andreas på det första föräldrarmöte någonsin. Ska bli kul att träffa alla föräldrarna.
Pontus var på dagis idag. Han är mycket bättre nu i snoken. Men fröken sa att han hade hostat lite idag. Men han är pigg och har ingen feber. Han vaknade bara en gång inatt. På Pontans dagis har dom färg tema på  veckorna. Som denna vecka är det färgen blå, så på onsdag ska barnen ha blåa kläder på sig. Nästa vecka är det gul, passar ju bra till påsk. hehehe, synd bara att han inte har några gula kläder men jag får vel klä ut han till en påskgubbe.

Nu kollar jag på Håkans bar. Pontan har somnat på soffan och gubben kollar på hocky. Jag tycker han är för skön Håkan. Lite lätt snurig och förvirrad. Ser underbart ut att vara i solen. Nu längtar man efter sommaren.

På jobbet har jag fullt upp.Håller på att packa. Jag ska flytta mitt kontor till en annan lokal. Så har man en massa annat som måste göras samtidigt. Bara en massa strul. Tiden räker inte till.

Jag har varit lite dålig på att lägga upp nya bilder men det är påväg.

Måste bara berätta. Jag satt och spanade runt inne på fecan och kollar på min moster sida. Hon skriver att hon varit ute med min kusin och övningskör och att det gått jätte bra. Då svarar min kunsin följande.
- Kunskap är makt.
Jag tror hon kommer bli någon politiker av något slag. hahahaha.



Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0