Dagis

Idag gick det inte lika bra. Pontus vaknade påtok för tidigt och ville inte somna om. Så han var trött och grinig hela morgonen, när jag skulle lämna han på dagis började han stor grina. Sen när jag kommer och ska hämta han så står han och leker men så fort han får se att jag är där så springer han fram till mig och börjar gråta. Ingen bra dag för Pontus idag. Hoppas det går bättre imon. Men det hade gått bra när dom skulle sova middag, Jag var lite orolig att han inte skulle vilja somna.

Här försöker  han göra pussmun.

Idag var Malin och Molly på besök. Mycket trevligt, Jag fick snabbt och lätt slänga ihop en rulltårta så vi kunde fika.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0