Vilket slit!!

Idag fick jag och Yvonne på jobbet arbeta med hela kroppen.
Jag känner redan idag hur ont jag har så värre blir det vel imon.
Vi ska fortsätta med skurningar imon med. Ojojoj. Snacka om att
man vänjer bort kroppen lätt. Men vilket resultat vi fick.
Riktigt kul var det.

Det ringde ett nummer till min privata telefon idag, men jag satt
och pratade i jobbtelefonen och kunde inte svara. Gubben ringer upp
efter ett par minuter. Då visade det sig att det var dagis som ringde.
Dom berättade att Pontus trillade ner från trappan och slog i huvudet i
en låda. Han grät inte längre man han fick antagligen väldigt ont.
Så han har vi fått ha under uppsikt när vi kom hem. Nu har han somnat
och inte visat något täcken på huvudvärk eller annat.

Nu måste jag hoppa i sängen för jag ska ju slita med kroppen imon igen :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0