Storstädning!

Igår var det storstädning på hög nivå.
Jag tvättade tom. fönsterrutorna på framsidan.
Pontan har fått för sig att MIN solstol är hans.
Varenda gång jag satte mig i den kom han och
skulle dra bort mig.

Bara bus på han. Idag har han inte alls varit glad. Jag hade med
han i affären när jag skulle handla. Han bara skrek.
Han fick inte lov att ha scannern så då skrek han.
Jag försökte ge han min telefon, nycklarna och en lapp.
Ingenting hjälpte så jag fick springa igenom och ta det viktigaste.
Pinsamt. Folk stirrade ju. Såhär har han aldrig varit innan.
Jag kunde ju inte ge han scannern då kanske han pillade på den
så att vissa varor försvinner som man scannat in och då blir det
lätt pinsamt i kassan...

Efter vi varit i affären så fortsatte det hemma. Han pekade på saker och
jag sa nej så bara ställde han sig och skrek. Men det hjälpte ju inte
han för han fick inte det endå. Sen har det fortsatt så hela dagen.
Snacka om att han testar mig.

Nu ligger han och myser brevid mig och har precis somnat :).
Ser ut som en liten ängel:)

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0