Nya frillan :)

Yes. Nu är jag snygg i håret igen. Tusen tack syrran.
Jag ville inte ta något före kort för det såg bedrövligt ut.

 

Underbart vackert! Vi ska ta hårbotten den 1 juni på hennes salong :)
Måste bara börja tränna nu. Hänger alldeles för mycket nu på vissa ställen.
Jag fick med mig säkert 6 stora säckar och några små plus ett par flyttlådor
med bebiskläder och kläder för lite äldre av syrran. Bra och ha om man får
fler kids. Hon hade stor ränsning i förrådet och tänkte kasta allt. Så istället
fick jag med mig det :).
Idag var särmor och hennes gubbe på besök. Min gubbe lagade middagen
så det blev grillning på menyn.

Igår hade vi en grabb-ligan hemma som klyvde ved så för mig och Pontus
blev det ganska lungt. Kollade på bröllopet. Vackert.

Nu blir det tv tittning och mys med familjen.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0