långt uppehåll.

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här.
Vad har då hänt? Jo i torsdags var jag hemma hos
syrran efter jobbet. Där serverades mat *mums* grillad
kyckling med klyftpommes och en härlig ceasar sallad!
Skönt det är att få komma bort och bli bortskämd.
Igår var jag och familjen över hos grannarna en stund.
Dom har ju fått en son, gud vad lite han var. Man glömmer helt
bort att Pontus var så liten när han kom. Sen kollade vi på en film.
Twillight 2:an. Vilken seg och tråkig film. Höll på att somna flera gånger.
Första filmen var iaf lite bättre.

Nu är klockan 7 och solen är redan uppe. Inga planer har vi
för denna dagen, mer än att det blir en familjedag!

Nu ska jag snart väcka familjen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0