Storstädning.

Igår blev det storstädning. Det är så jag tar hand om det fina vädret.
Vi åkte iaf och badade med grannarna lite senare.

Barnen som leker.


Idag är det iaf molningt igen. Kan inte bara solen stanna kvar!
Jag har nog glömt att berätta att jag klippte Pontus häromdagen.
Det gick sådär. Han satt och kastade sitt huvud fram och tillbaka och
bara skrek. Jag försökte med allt. Godis, ostbågar, kaker men absolut
inget funkade. Tillslut gav jag upp. Så nu har han små tussar kvar vid örona.
Jag får ta dom när han har somnat.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack så mycket! kul att du hittade oss!

Ja, att klippa håret är lite smått läskigt, hoppas det går bättre när han sover! :) Ha en fin dag!

2010-07-21 @ 11:46:50
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0