Söndag

Igår bakade jag och Pontus igen.
Nötkakor

Efter att vi bakat åkte vi ner till Pontus farmor och Mats. På vägen möte vi inte en enda raggarbil?
Ganska så konstigt med tanke på att det är wheels and wings.
Pontus farmor fyllde lilla poolen med varmvatten så han fick bada lite.


Idag skinner solen. Underbart. Får se vad gubben vill hitta på idag.
Ingen film blev det igår häller :(. Vi kom hem mellan 21-22 tiden igår och Pontus somnade i bilen.
Sen vägrade han att somna när vi kom hem. Jag tror jag släckte ljuset vi 00.20 och då var han fortfarande vaken.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: charlotta

nötkakor är en riktigt favorit! det bakade min mamma ofta när jag var liten :)

2010-07-18 @ 09:59:49
URL: http://www.bagelsochblabar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0