Nytvättad pärla!

Igår tvättade jag min pärla, så nu skiner han igen. Jag fick ta både
insida och utsidan. Det enda som jag kom på att jag glömde var
insidan av glasrutorna så dom får jag ta idag.


Senare på kvällen kom brosan och hans tjej över. Dom hade med sig
sin lilla hund.


Pontus har börjat somna så sent och så går han upp sent. Då vill jag
hällre att han somnar i tid på kvällarna och vaknar tidigare.
Igår hade han inte somnat igen när jag släckte ljuset. Så då blir det att
jag vaknar mitt i natten och får bära över han. Tror jag får ställa klockan
på tidigt imon så får jag dra upp han.

Idag skiner solen för fullt. Underbart! Så det är bara till att paddla sig
ut idag och ta vara på den.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: josefine

Vad roligt :)

2010-07-20 @ 10:13:29
URL: http://technicolor.blogg.se/
Postat av: Julia Hansson

tac tack detsamma !

2010-07-20 @ 10:31:21
URL: http://juliiahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0