liseberg.

Igår var jag på liseberg med brudarna.
Vi körde 5-kamp och jag kom 2: av 6 st.
Det viktigate är inte att vinna :(.
Här har vi tjej-ligan


Trots att det inte blev någon vinst för mig i 5-kampen,så var jag den
enda som kammade hem stjärnvinsten.
Möt apan SF.


Pontus älskar den. Han hoppar och myser med han. Så skrattar
han som bara den när apan välter över han.

Cilla, jag och Anna.


Vi hade sån tur att det var dansbandskäll när vi var där :).
Så vi satt och tog en öl och lyssnade på livebandet och kollade
på dom duktiga dansarna.

Data jä...n har gått sönder. Helt död. Den är bärbar så nu har
den fått för sig att den inte vill ladda......*arg*

nu ska jag och gubben kolla film.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0