Lasse stefanz

Igår hittade jag ett gammalt kort på Lasse Stefanz.
Snacka om att dom var unga här.

Undra hur länge till dom tänker hålla på. Jag menar dom är ju inte direkt
20 år längre.

Igår bakade jag och Pontus mandeltårta. *mums*. Grillade lite kött och
gjorde pastasallad till middag. Gött när det är så varmt ute.

Som ni ser har jag gjort om min blogg IGEN. Jag hoppas att alla ska kunna läsa
allt jag skriver nu.

Det verkar inte bli något vidare bra väder idag häller? Vart har solen tagit vägen?
Pratade med kusinen i gävle igår och dom hade strålande sol. Antar att dom har tagit den.
Pontus vaknade vid 8 idag så lite sovmorgon fick man allt.

Nu är det snart dax för frukost.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0