Hundarna anfaller.

Igår var jag och min lilla familj på besök hos brosan.
Han och hans tjej hyr ett hus lite längre bort från oss.
Perfekt. Man kan gå imellan. Dom hade fått det jätte fint :).
Ägaren av huset som dom hyr har för 6 veckor sen fått
hundvalpar. Gud vad söta dom var. Men dom gillade pontus,
så alla skulle på han samtidigt. Då slutade det så här.




Idag var det sådär roligt att gå upp på morgonen och killarna låg kvar
och sov :(. Nu är det bara 4 dagar kvar tills det är semester för mig...

På onsdag ska jag till liseberg med några från jobbet. Lite after work.
Ska bli riktigt kul faktist. Det behöver man ibland. 5-kamp, hoppas jag
vinner bara för jag är en otroligt dålig förlorare.

Nu blir det lite tv-titt sen hopp i sängen. Ska ju upp tidigt.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0