Baka.

Gud vad jag har bakat denna veckan. Igår gjorde jag egna pitabröd.
Vilken hit det blev.

Tårtan


Ikväll ska vi iväg på takfest hela familjen. Får vi se hur det är.
Jag har aldrig varit på en sån fest.

Skit väder idag igen. Det har änna varit det varannan dag än sålänge under min semester.
Pontus har börjat springa runt och ropa älskling. Han hör vel mig och gubben. Hahaha.
Igår hjälpte Pontus sin pappa med att klippa gräset. Efter en liten stund kännde gubben hur löst han satt i knät
så han kollade, då hade Pontus somnat. Han är för söt.

Jag har dom senaste dagarna kollat runt på lite olika bloggar. Vilken skit dom som ligger på toppen.
Vem f_n bryr sig om vad folk har på sig varje dag? Nej, nu får dom skriva om lite roligheter ist.
Pernilla Wahlgrens blogg var faktist bra. Hon lägger ut massa recept. Mycket bättre.
http://www.pernillawahlgren.se/


Nu ska jag göra frukost.

Kram Cissi

Kommentarer
Postat av: simone

Ser myysis ut ;D

2010-07-16 @ 12:41:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0