Träningsvärk.

Igår skottade jag så mycket snö så jag har träningsverk i hela ryggen och armarna. Inte nog med det, så när min älsklig kom gick vi till våran sjö och skottade av den och åkte skridskor. Så benen har jag ju ont i med. Men så roligt vi hade. Var länge sen vi hittade på något bara familjen. Om man inte räknar med film och annat. Pontan somnade i pulkan och sov hela tiden. Fick lägga snutten för ansiktet så han inte skulle bli så röd om kinderna och näsan.

Älsklingen med full fart.


Idag var jag och Pontus hos min kära syster och hämtade en resväska. Har börjat packa nu.
Efter att vi varit där åkte vi och handlade lite mat. Sen så har dammsugit och pysslat lite här hemma.
Nu står jag och lagar kycklig ris och currysås till familjen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0