Jag är speciell.

Ja idag är det torsdag och jag har än så länge haft middag på bordet varje dag som jag har kommit hem.
Han skämmer bort mig :). Det har gått bra på jobbet den första vecka, men man blir trött i huvet.

3 251 st sökte in till wipeout iår.  Endast 80 st får resa till Argentina. Jag måste vara speciell :).
Nu har jag fått ordning på alla mina vaccinationspapper. Nu ska jag bara växla in lite pengar och packa klart det sista sen så är jag redo. Jag har fått reda på vilka mina konkurrenter är på banan. Det kommer Att bli en tuff match. På söndag ska jag till syrran och snygga till mig i frillan.

Nu ska jag och Pontus lägga oss och mysa. Gubben är på fotbollsträning.


Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0