Sista dagen idag.

Ja då var det sista dagen på föräldrarledigheten. På måndag drar det igång igen. Ska bli roligt.
Andreas ska gå hemma nu i 2 månader, sen förhopningsvis går Pontus på dagis. Ringde till dom i morse och dom visste fortfarande inte om det fanns någon plats. Man blir så jävla trött. Har ringt runt till 100 olika personer idag känns det som. Först dagiset, sen försöker jag få tag på min lapp på alla vaccinationer jag tagit. Man hänvisas till någon annan hela tiden. Och så finns dom inte i akivet. Då är det bara att ringa runt till alla jäkla skolor man gått på!!! Usch vilken dålig dag det blev. Bara och vänta och se om dom ringer snart.. Hoppas att dom hittar dom. Dom kan ju inte bara försvinna?


Nu till någonting roligare. Igår bakade jag både silviakaka och chokladkaka. *mums* så gott det blev.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0