Rolig historia

En kvinna ligger i förlossningsrummet med värkar och skriker:
- Jag orkar inte mer! Ge mig bedövning!
Sen vänder hon sig till sin kille och säger:
- Det här är ditt fel, din jävel!
Killen svarar lugnt:
- Om du minns så ville jag köra in den i andra hålet på dig men du vägrade för att det "skulle göra så ont...

Hahaha tyckte den var rolig. Nu sitter jag på jobbet och det är fredag morgon. 1 dag kvar att jobba innan jag åker. Ska antagligen träffa Lea idag. Kul då vi inte träffats på ett tag. Imon ska gubbens bror komma på besök och på söndag ska jag hem till syrran. Helgen är planerad.

Igår låg jag och Andreas och kramades, då märkte jag hur Pontus blev svartsjuk och skulle lägga sig imellan. Sen varje gång vi skulle kramas så kom han. Tycker han är för söt.

Nu ska jag börja jobba.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0