Ny vaxad.

Ja igår var jag hos syrran som snyggade till min frilla. Blev kanon bra. Tack. Hon vaxade mig med, aj aj aj säger jag bara. Men ska man vara fin får man lida pin som hon sa. Imon åker jag. Känner mig skit nervös. Tror inte att jag kommer till att kunna somna inatt. Fick med mig massa sommarkläder från syrran, och en massa bra att ha saker. Hon har nog allt man kan behöva i mindre format än vanligt. Jag fick låna med en mini platt-tång. Det är ju skit bra bara det gör att vikten på väskan minskar. Är lite orolig att den ska bli för tung. 

Jag var inne och kollade väderprognosen och det står att det ska bli 33 grader idag och sol. Hoppas att det håller i sig hela veckan. På tisdag ska det bli regn men sen ska solen vara tillbaka igen. 

Nu ska jag börja jobba
Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0