Jäkligt nervöst!

På tisdag bär det av till Argentina. Jag blir bara mer och mer nervös för varje dag som det närmar sig.
Igårkväll vi 21.30 ringde telefonen. Anna från wipeout. Hon ville kolla så jag hade allt under kontroll, hur jag tar mig till stockholm och att jag inte får glömma kläderna som jag ska ha på banan.

Jag var inne och kollade väderleken och det är hela 30 grader varmt på dagen. Risk för att man bränner sig då. 

Nu när gubben går hemma så tar han inte lika mycket kort som jag. Därför har det inte kommit något nytt på ett tag. Detta tog jag alldeles nyss. Han har fått på sig sin pyjamas och ska krypa till sängs.

Nu går han förfullt. Ibland går det lite väl fort så då stupar han på rumpan. Han har börjat slåss och skriker när han inte får som han vill. Så nu får man säga till han på allvar. En riktig lite busunge :)

Jag har fått ökat antal läsare vilket är roligt att se.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0