HEMMA IGEN.

Resan hem gick bra. Lite segt med så långt att flyga. Men här kommer dom efterlängtade bilderna.
Ica Ulf, jag och Ica Cindy

Evelina, Polisen och jag.

Jag och Rune påväg in till tattoostudion

På flygplatsen. Kristian, Tommy i Vikingline reklamen, Longe John och Jag

Helena, jag och Emira

Emira, Evelina och jag

Här hänger vi i baren.

Jag och Kerstin, min rumskamrat.

Sista bilden för idag. Nattbadet

Imorgon kommer fler bilder upp.Det kommer inte komma upp något från inspelningen fören programet sent.

Det var underbart att träffa min familj igen.
kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe ja du kussen du ser lite dragen ut på bilden bakom baren :P hoppas du hade det bra. Bamse kramen Jenny

2010-01-27 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0