Hej kära läsaren.

Nu sitter jag här i Argentina. Vi har haft upp imot en 40 grader idag. Ja man ska inte klaga men det är skit varmt. Idag var första dagen för oss alla i gänget att vara på banan. Vi hade skit skoj. Kan inte uttala mig om mer.

Resan hit var det värsta jag har varit med om. 1 timma från Göteborg till Stockholm, 5 timmars vänte tid för att sedan resa till Madrid i 4 timmar, sen fick vi vänta i 6 timmar för att åka från Madrid till Argentina i 11 timmar. Det gick åt 1 1/2 dag för att komma hit. Inget jag rekomenderar.

Nu ska vi ut på stan och äta.

Jag saknar min familj något otroligt mycket, Men vi ses snart familjen..
Massor av Pussar till mina två älsklings pojkar.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0