Utgång ikväll.

Ja ikväll ska jag ut med jobbet. Undrar bara hur detta ska när det är snökaos. Ett riktigt oväder. Jag var ute alldeles nyss och skottade men jag misstänkera att det är inte sista gången jag får göra det idag.

Måste berätta något roligt.
Igår satt jag på en föreläsning om stress. Gubben som föreläser berättar att han är från stockholm och nyss flyttat hit.  Han sa nåt roligt i stil med: När jag jobbade i stockholm så var det så att så fort dom fick problem på jobbet så gick dom och grävde ner sig i detta tills det blev löst. Men en göteborgare vänder på saker och ting, Dom talar om problemet och efteråt så drar dom ett göteborgs skämt. Vi har en lättare stämmning.
Det lät så roligt när han berättade det.

Niklas och Andreas ligger fortfarande och sover medans jag och pontan kollar på Tv. Snart tid för att göra lite frukost. Jag skulle åkt hem till min syster igår men jag avstog då vädret var som det är. Så jag och Pontus kollade Let´s Dance och Solsidan igår.  Måste åka och träffa min mor och far snart med. Har inte träffat min släkt på ett tag. Men det blir vel så när man börjar jobba igen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0