Semla

Igår när jag åkte hem från jobbet, skulle jag bara handla lite snabbt, ja eller hur? Fick sitta i bilkö i 30 min pga. trafikolycka. Men sånt händer. Det tog alltså 1 timma från Mölndal till kungsbacka. När jag väl går i affären ser jag bara hur det lyser upp. Semlor.*mums* Nu har dom börjat sälja dom. Jag blev bara tvungen att köpa två. En till mig och en till gubben :).
Nu sitter jag här på jobbet igen, onsdag morgon och ska börja planera inför dagen. Har några kundbesök att utföra idag.

En tanke slog mig igår när jag tittade i agendan. Jag fyller år om 1 vecka. Shit vad tiden gått fort. Jag blir hela 23 år.

Nu är det dax att börja jobba.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0