Rörigt.

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag. Jag har jobbat sena kvällar och suttit i krismöten och börjar kl 06.00 igen. Ja nu har mölndals stad stängt alla förskolor och skolor för att säkra rasrisk. Detta innebär en massa jobb. Därför har tiden inte funits för mig att skriva här.

Gubben gick ut för att röka igår på morgonen. Sonen var kvar inne. När han går in igen så hör han ljud från övervåningen och rusar upp. Där står Pontus och leker med biljardbollarna. Han har på den korta tiden tagit sig upp för trappan. Nu sitter ett galler uppe så han inte kommer förbi.

Idag var Andreas och Pontus på BVC kontroll. Allt var som det skulle. Nu ska vi bara öva inför nästa gång vart magen,näsan och fötterna sitter. Dom ska tydligen kolla det på 18 månaders kontrollen.

På måndag börjar Pontus dagis. ska bli så himmla kul. Både jag och Andreas ska följa med första dagen. :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0