Magsjuk.

Nu ligger både jag och Pontus med magsjukan. usch... Men det börjar bli bättre. Det var nog värst igår.
Men nu när jag ligger här hemma och kollar runt på facebook så kom jag och tänka på alla som har barn. Babyboom!!!! Jag har bara en vännina kvar som inte har barn. Hörde ett rykte om en gammal ´"kompis" som tydligen pikade på en annan kompis och menade på att hon var "tråkig" som skaffade barn och familj.  Vissa växer aldrig upp säger jag bara!!!

Fick en snygg pik av min gubbe igår. hot,hot,hot. Det lät nog bättre i huvet en vad det gjorde för övriga läsare. Får sluta med mitt fjortis-språk hehe.
Nu kommer något som var ett tag sen jag la upp. Pontus Kort.

Här har vi ena sjuklingen.

Här är en bild från middagen hos familjen Axelsson Ranta.

Hemma hos farmor efter kalaset. Pontan blev varm.

Jag gick in i Pontans rum häromdan. Finn ett fel.

Han har gått in i kylskåpet och tagit osthyvlen. Bus unge..

Nu ska jag och Pontus fortsätta sova så vi blir friska snart.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0