Ju kändare blogg.

Ju mer läsaren du får desto mer kritik rammlar in. Min blogg är för nära och kära ska kunna läsa och hänga med i vad som händer i vårann närhet. Men nu har den blivit större och större och allt mer folk skriver spydiga kommentarer. Fegheten ligger i att inte våga stå för vem det är som lägger in dom.... 

Tillbaka till det dagliga. Idag har jag och Pontus varit på besök hos Sanna och Melenie. Lekträff. Där fanns även Sofie (sannas lillasyster) och Emelie (min gammla granne). En mycket trevlig dag. Efteråt åkte vi och storhandlade mat ihop med Malin och Molly som vi träffade utanför affären.
Nu sitter vi i soffan, eller ja Pontus ligger i soffan och sover och jag kollar på melodifestivalen med gubben.

Även idag har jag fått jobba lite. Måste hålla koll på förskolor, skolor och andra verksamheter ifall dom öppnar igen.

Imon Är vi bjudna hem till svärmor på middag så det blir att åka ner till Veddige.


Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0