Dag efter.

Igår hade jag kalas hemma. Riktigt trevligt. Pontan fick leka med sina kusiner. Så fort det kommer barn så bara han försvinner. Då har han inte tid för mig och Andreas. Bara lek,lek,lek. Så tycker han det är så kul att leka jage och det gör hans kusiner med så dom sprang runt för fullt igår.

Linda och Hanna kom upp på kontoret igår och hade bakat en kaka till mig. Jag tog en bild med mobilen. Har ingen sladd till jobbdatan med mig så jag får lägga upp den när jag kommit hem. Grymt snygg. God var den med. Tusen tack.

Av min Älskade man och son fick jag ett presentkort på Change, hot,hot,hot... Perfekt. Något man alltid behöver som kvinna. Jag tror det är första gången han köper en present till mig utan att jag får lägga mig i och han lyckades bra. Jag blev glatt överaskad.

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Linda Blomgren

Varsågod. Man får ju fjäska lite för chefen!!!! :)

2010-02-10 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0