Arg.

Ja igår när jag kom hem så mötte jag gubben i dörren. Han skulle iväg på fotbollsträning. Jag går in i köket och värmer lite mat, känner att något inte riktigt stämmer?
Sätter mig vid matbordet, och vad ser jag.........
Han har rivit ner väggen????? Det ser bedrövligt ut. Mina köksgardiner matchar inte alls med vardagsrumsgardinerna.. Sånna beslut fattar man gemensamt med övriga familjemedlemmar.Jag älskar han ändå :) Men jag sa det att en dag när du kommer hem så har vi ett rosa vardagsrum.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Men imon så ska jag ut med jobbet. Vi ska avtack Lina för denna tid. Hon har sagt upp sig och ska flytta långt härifrån. Och så ska hon ha barn med :). Då får vi inte se den lilla när den kommer :(. Förhoppningsvis kommer hon och besöker oss när den ploppat ut. Hon fick bestämma mat så det blir indiskt. Har jag aldrig provat innan så det ska bli spännande.
På söndag tror jag det blir lite skridskoåkning med familjen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0