Nya Bilen.

Bilen går som en pärla. Skulle sätta på en cd imorse när jag och Pontus skulle åka. Jag skickar in cd:n och märker att det inte händer nåt? Jag trycker på massa knappar och fortfarande händer inte nåt. Efter mycket om och men så tänker jag- cd-spelaren kanske inte funkar? Pratar med gubben senare på morgonen och förklarar vad som hänt. Han säger: Så kan du inte göra. Cd boxen ligger i handsfacket. Då visade det sig att jag hade en cd-växlare. Hade jag inte en aning om. Kan ha i 3 st cd skivor samtidigt. Hehe. Så kan det gå.
Nu har gubben löst det iaf. Tur att man har en handyman.

Pontus har badat och kollat julkalendern så nu har han somnat :)

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0