Gårdagen.

Igår var jag och Pontus hemma hos mamma och bakade pepparkakor. Då passade det perfekt för Pontus att vara tomte.

Här har vi mormor och Pontus.

Pontus som bakar själv hehe. Hamnar mest i magen.

Kusinerna äter glass.

Alla tre kusinerna

Efter att vi bakat ett tag kom jag på att vi inte har något pepparkakshus? Så jag improvoserade lite och fick ihop ett tillslut. Jag ställde det på en bricka i köket ihop med lite pepparkaks grisar,granar och en bil. På morgonen smiter Pontus ut i köket tar stolen mot köksbänken och klättrar upp. Han lyckas få i sig alla pepparkakor. Och om man tar sig en titt på huset så fins även där bit-märken.


Tack för en jätte trevlig dag igår Mamma.

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-19 @ 17:08:15
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0