Efterlyser:

Idag efterlyser jag min ena klacksko?

Igår var jag och gubben på julbord med hans jobb. Vi åkte någon båt i 4 timmar. Mamma kom och hämtade oss och skulle köra oss ner till lindome där alla andra väntade. När jag kommer in i bilen säger mamma: ska du inte ha med dig vinterskor? Det kan jag ju inte ha sa jag? Efter lite om och men så trycker jag ner vinterskorna i väskan. Kvällen går och vi har jätte trevligt. Väl inne på bryggeriet känner jag att jag ska nog byta skor så jag kan dansa lite mer. Så jag byter. När jag kommer hem på natten är min ena klacksko borta :(. Det tråkigaste av allt är att jag köpte dom igår. Så dom är endast använda i några timmar.....

När det var dax att stiga av båten så ska jag gå ner för en trappa. Precis vid dörren står en äldre dam och ska ta på sig sin jacka. Hon svänger om armen och puter ner mig för trappan så jag flyger ner och servitrisen tar imot mig. Snaka oom pinsamt.
När vi hade kommit i land vid 22.00 tiden igår så gick vi vidare till bryggeriet. Där inne står två brudar och dansar och tar på sig själva. Tror dom känner sig väldigt sexiga. Så Daniel frågar mig: Hur gammla tror du dom är? 18 svara jag snabbt. Han bara skrattar. Så jag lägger min handväska på bordet och frågar Daniel: hur gammal tror du jag är? Jag ställer mig och dansar sexigt framför Gubben. Eter det kommer ena bruden fram till mig och frågar: Så som du precis dansade för din killkompis, kan du dansa så för min killkompis för han tyckte om det väldigt mycket. Jag svara snabbt: Nej och börjar as-garva.

Vilken lyckad kväll. Hade värkligen skit skoj.

Nu ska vi dra oss och hämta sonen som varit hos farmor. Jag tror dom skulle baka pepparkakor.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0