Ursäkta ett sent upplägg.

Här inne har ni blivit vana vid att jag skriver ett inlägg på morgonen. Det gick tyvärr inte idag då jag sen kl tolv inatt legat och spytt. Jag trodde jag hade druckit för många öl men det forstatte idag med. Jag fick ligga och sova i husvagnen hela vägen hem. Kunde inte kliva upp ur sängen.
Igår tog jag bara 238 bilder. det gör det ganska så svårt för mig att välja vilka jag ska lägga upp. Så jag tar ett par filmer med.
Världens goaste ungar som håller handen.

Här har vi racer föraren.

Pappa och Pontus som gungar.

Pontus som gräver.

Jag, Pontus, Molly och Daniel.

Molly och Pontus

Pontus och Molly ska åka tåg.

♥♥Daniel och Malin.♥♥

Jag och Kärleken.

Gissa vem?

Efter en nästan heldag inne på skara gick vi tillbaka till husvagnen/husbilen och gjorde iordning lite mat.
Pontus och Molly tjuvsmakade innan.

Minigolf på kvällen.






Nu ska jag städa ur husvagnen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0