dålig

Har inte skrivit något inlägg här på ett tag. Har mått allmänt dåligt. Vet inte vad det är med mig. Trött och grinig.
Idag har jag iaf varit hos min kära syster i hennes salong och gjort mig snygg i håret. Vi fick oss några sköna skratt :). Imon ska jag tillbaka igen. Nu ska lösåret i igen. Jag har varit utan det sen i Fredas. Nästan 1 vecka nu då. Jag måste känna mig kvinnlig igen. Kanske därför mitt hummör inte varit på topp ;).

Det knackade på dörren igår när vi hade kommit hem. Det var Niklas. Andreas bror. Han kom för att hälsa på. Kul för det var ett tag sen nu.

Idag fyller min kära lillebror år. Jisses vad fort åren går. Hela 21 år. Jag har försökt nå han men utan resultat så jag får försöka sen igen. Grattis till dig brosan om du läser detta.

Fick med mig några filmer från syrran så jag kanske tittar på någon ikväll, men nu ska jag mysa med min son :).

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0