Huvudvärk.

Igår blev det inget inlägg här. Jag kom hem från jobbet och hade så ont i mitt huvud. Det var bara att kasta sig i sängen och gömma sig under täcket.

I torsdags bakade jag. Det blev en kladdkaka.


Denna veckan var det första hela veckan för Pontus på dagis. Det har gått jätte bra.
Den första dagen som jag lämnade han på morgonen blev han ledsen men sen så gick det jätte bra.
Fick reda på igår att dom har stängt på måndag? Typiskt. Dom hade tydligen skickat ut lappar om det innan sommaren. Men antagligen fick vi inget för Pontus gick inte på den förskolan innan sommaren. Nu får vi se hur gubben och jag ska lösa det.

Idag ska jag vara barnvakt åt min systers barn. Kommer Pontus bli jätte glad. Han tycker det är kul att leka med dom. Men innan dom kommer så får jag röja lite hät hemma.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0