Fredag

Igår gick det jätte bra på dagis, så på måndag kör vi skarpt läge.
Här har vi Pontus innan vi ska till dagiset.


Pontus låg och sov middag när jag kom och skulle hämta han så jag fick väcka han för mormor, morfar, gammel mormor och gammel morfar skulle komma på besök.

Någon Lasse Stefanz blev det inte igår. Det fanns ingen som kunde följa med och jag vill ju inte åka dit själv. Så vi var över en sväng hos grannarna så Pontus och Elin fick leka lite.

Här körde Pontus lite bil hemma med sin sköna keps hehe.


Idag ska jag och gubben på 50års fest. Hans mamma som fyller år, eller ja hon fyller inte år idag men festen är idag. Så Pontus ska sova hos sin moster. Får han leka lite med sina kusiner.

Gubben och sonen är redan ute och åker och nu ska jag paddla mig upp för att göra mig redo för dagen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0