Förvånad?

Idag stannade gubben hemma med sonen. Hans dagis var ju stängt och jag har fullt upp på jobbet.
När jag kom hem luktade det ljuvligt. Det står en kastrull på spisen men köttfärs och potatis soppa. Jäklar vad god den va. Jag var helt inställd på att den var köpt, men han hade faktist gjort den helt själv. Så i fortsättningen tror jag att han ska få göra maten.

Imon ska gubben både lämna och hämta på dagis. Jag ska börja kl 06.00 och slutar sent skulle jag tro. Denna veckan är kaos. Men det sägs att efter regn kommer solsken :)

På jobbet börjar folk snacka om att åka till ullared. Detta gör att man blir väldigt sugen själv. Men jag ska nog vänta ett tag till. Vi ska ju resa till gävle den 17 september för bröllop. Ska bli riktigt skoj.

Nu ska jag och Pontus lägga oss och slappa.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0