Björn Rosenström

Vilket ös det var igår. Han är helt otrolig. Men jag märkte dock att det var alldeles för mycket ynglingar.
Efter ett tags funderingar kom jag fram till att jag har varit på lygnevi sen jag var 18, så jag antar att det är jag som börjar bli för gammal. Men jag är ingen typisk krogen tjej. Jag gillar att gå på dans men inte på krogen. På logen är det mycket mer gemenskap på nåt sätt.  Åren går alldeles för fort. Snart är Pontus hela 2 år.

Igår fick jag inte med mig kameran då den inte fick plats i min lilla väska. Så man tager vad man haver.

 

Idag är Pontus och Gubben hemma hos tant Lena och hjälper henne. Jag har inte paddlat mig upp ur sängen än. Ska ta tag i det snart. Vi ska åka och stor-handla idag.

Tack för en trevlig gårkväll.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0