Bakning.

Igår gick det jätte bra på dagis. Han var där själv i 3 timmar. Han åt och sov middag där. När jag kom och skulle hämta han ville han inte följa med hem. Han lekte jage med två andra pojkar. Så han sprang iväg så jag fick springa efter och då blev det jätte kul för dom. När dom skulle sova hade fröken Veronica lagt han i sängen men det gillade han inte så hon lyfte upp han igen och satt med han på en madrass. Och rätt som det var sov han. På förra dagiset la dom han alltid i vagnen så han är inte så van vid att lägga sig i sängen på dagarna. Vi får se hur det går idag.

Under tiden Pontus var på dagis passade jag på att baka hemma.
Det blev en silviakaka, eller som Sanna kallar den gula faran.

Det blev även en tigerkaka.


Idag blir det till att städa när Pontus är på dagis.
Ikväll spelar Lasse Stefans på logen men det verkar som om jag blir hemma. Vädret ser inte direkt lovande ut.
Måste köpa nya regnkläder till Pontus. Stakarn. Jag tog på han sin jacka så var armarna för korta. Snacka om att han växer så det knakar.

Nu börjar det närma sig bröllopet :). Ska bli jätte kul. Inget man går på varje år precis.

Idag är det även min sista semesterdag. På måndag börjar det igen. Bara 1 år kvar tills nästa långsemester....

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0