Äntligen

Ja då var man äntligen hemma. Vilken lång dag. Började 05.45 och kom hem klockan 17.00.
Ändå är jag inte färdig med alla måsten på jobbet. Gubben fick både hämta och lämna Pontus på dagis.

Känner mig helt slut så det blir inte många knop gjorda här hemma. Kyckling i ugnen och ris till det. Snabbt och lätt ska det gå.

Jag längtar redan till helgen. Vi har inga planer än för den och jag hoppas att det inte blir det häller. Vill bara ha en slappar helg. Behövs nu för min del.

Igår orkade jag inte se celebrity rehab. Jag somnade. Måste kolla nu när reprisen går. Jag tycker dom är för sköna. En serie som jag fastnat för.

Några kort kar jag inte tagit den senaste dagen. Det har inte blivit så. Får ta och knäppa nlite idag.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0