ute kväll.

Här har jag gått och längtat efter att få komma ut och dansa lite, vad händer då? Jo här vaknar jag med skit ont i halsen och känner mig febrig. Fryser och svettas! Jag blir så trött. Ingen utekväll för mig inte. Jag får slänga mig i badet ikväll när Pontan somnat, med ett glas sprit. ´
Just nu eldar jag för fullt och pontan har somnat. Det blåser ju storm ute? Vad är detta? Vi som har haft sommar väder hela veckan. Hoppas att utemöblerna inte blåser sönder bara.

Jag har nu i två nätter sovit själv i sängen och jag måste säga det att det är faktist skönt med sängen för sig själv. Men jag saknar han endå. Imon kommer han hem så då blir det familjemys :) Fuderar på att laga nåt gott, kanske grilla? Vi får se hur jag mår imorgon.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0