ryktet går

Jag har märkt att det pratas en del om mig runtom i mölndal. Folk vet vem man är fast man inte träffat dom. Ryktet går att jag ska vara med i wipeout och det har spridit sig som en raket. Fort och högt. Jag har tilloch med fått kommentaren: har du gjort så med håret för att du måste se ut som kändisarna? hahaha nej jag gjorde det för att annars fick jag klippa av allt.Folk har fått lte fel uppfattning av detta. Det finns nog inte en enda en som blivit känd på detta program, man får nog bara stämpen korkad? Nog om mig.
Pontus har somnat i sängen och jag sitter ensam på en fredagkväll. Det blir att sitta hemma idag. Gubben har tydligen trillat ett par gånger i fjällen, beror nog mycket på ölen som slinker ner imellanåt haha.
Pontan hade haft sandkrig idag igen pådagis. Hela håret och örona var fulla. Busunge.
Tyvärr kan jag inte sätta in kort då gubben har med sig kameran till fjällen :(

Vi hade en fnitter dag idag på jobbet, eller ja på eftermiddan. Det har varit en lång vecka så vi satt och pratade strunt och skratta åt precis allt. Tårarna kom t.o.m. Man får sånna dagar ibland då man är så trött och minsta lilla är roligt.


kort och gott det har varit en bra dag.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0