Kolla in goingen :)

Här var Pontus på bus/mys humör.



För tillfället har jag en chokladpaj med mandel i ugnen. Bakar inför Påsk. Jag ska nog även göra en blåbärspal ifall chokladpajen inte blir bra.
Jag gjorde en blåbärspaj förra helgen som blev succé här hemma. Detta är innan den flög i ugnen.

Efteråt när den var klar.

Den med lite ekströms vanljsås *Mums*

Jag var ute på jakt efter påskris igår. Det dumma är bara att jag inte når upp i träden. Jag har tre stycken som står på tomten. Så jag sa till gubben att klättra upp och klippa av några grenar till mig, men han föreslog glatt att han kunde såga ner hela trädet istället.
Jag får göra ett nytt försök idag.
Igår åkte jag ute och påsk handlade när Andreas kommit hem från jobbet. När jag kom hem igen var min bror,mor och far på besök. Hon skulle hämta köttfärsen och revbenen hon hade lagt i min frys. Hon ska göra hemmagjorda köttbullar. Slapp jag det ;)

Nu måste jag plocka ur diskmaskinen!

Alla inlägg som är anonyma kommer automatiskt tas bort. Dom kommer alltså inte synas i bloggen och jag kommer inte läsa dom.

Kram Cissi


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh så gott de ser ut! Du är så duktig!

2010-04-02 @ 14:07:50
Postat av: Madeleine

Tjoho !



Kan du inte lägga ut lite recept på det du bakar ? :)



Kram

2010-04-02 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0