Kärlek.

Ja det var riktigt mysigt nu när gubben kom hem. Vi åt gott och myste hela kvällen.
Imon är Pontus dagis stängt men jag har fått en barnvakt :). Får lite sovmorgon imon iaf.
Pontans sjutdörrar till garderoben är nu uppe. Ser riktigt fint ut nu. Såg så tråkigt ut när man såg rakt in i garderoben. Börjar bli lite ordning och reda här hemma.
Jag var aldrig ute i helgen vilket, gör mig bara mer party sugen. Mina fötter skriker efter att få dansa. Funderar på att dra med min bror nästa gång det blir dans på logen. Han är som mig (älskar att bugga).
Molly som pussar Pontus.

Pontus som städar.

Pontus och Molly leker

Ps: Gör dig fin för din man!

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0