Jaha vad hände?

1 dusch och lockarna är borta, tack gode gud för locktång! Det är spikrakt nu.  Jag trodde det skulle hålla längre, men så kan det gå. Idag har det varit underbart väder ute. Tillbringade lunchen ute. Var på besök på en skola idag. En klass hade träslöjd och killarna stog och kollade ut genom fönstret och knakcade på rutan och vinkade. Det måste nog vara den nya frillan. Har fått  många blickar på mig. (snälla). 
Idag blir det mys med familje då gubben sticker imon.  Blir några dagar ifrån varandra.

Får inte glömma kolla efterlyst idag, jag missade helt desperate housewifes igår. Jag kom på det den sista kvarten och då hängde jag inte alls med i vad som hänt. Kolla reprisen i helgen.

Kram Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0