Huvudvärk

Jag har suttit och planerat semestrar hela dagen så mina ögon har stirrat blindt på en massa namn och siffror så jag fick sån huvudvärk. Pontan däckade vid 18 tiden. Han var helt slut efter dagis. Jag har fått en blåsa i munnen och då vet man vad som väntar. En rejäl förkylning. Allt är förberätt; Nässprej, panodil och halstabletter.

Idag hade vi besök på nya kontoret av 6 st polisgubbar. Någon som var i lokalerna brevid och sodde koppartråd. Dom fångade han som tur va.

Blev lite lätt irriterad på dagispersonalen igen! Jag ska lämna Pontus 06.30 och klockan 06.50 kommer dagisfröken. Ber inte ens om ursäkt för att hon är sen utan öppnar dörren gåt in till telefonen som ringer och sätter sig och börjar skriva. Jag lägger in en lite pik att nu måste jag gå för nu är jag sen. Inte ett ord säger hon!!!!
Tröttsamt.

Nu är det tid för familjemys och desperate housewifes.

Kram Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0